Otaku dating wiki

To be honest, I've only just recently started watching Japanese Dramas/Movies. So I have no chance that this message have read by you... I just want to say that I fall in love with you since I saw Koizora... i love bloody monday the most & he's my biggest crush to date.

But I've seen two with Miura Haruma and I'd like to pass on my congratulations. and well When I saw Kimi ni todoke I totally confirm that I like you so much...

Shortly afterwards Haruma's popularity grew even more following his performance in the NHK family drama Fight. and have my collection of all of your characters and pictures . You are so handsome especially in Black color hair. I fell in love with him for the first time I watch him in crows zero, in that time I don't even know he's name at all. He prove to us he can act really well ❤ My fave is Sky To Love, From Me To You, Bloody Monday, You Taught Me All The Precious Things, Last Cinderella & The Hours Of My Life. i fell in love with you while watching bloody monday series. i hope your next project will have the same genre as bloody monday. i think im captured by your charm,,, I left a comment again for the 2nd time hehe!!! I love you so much and omg im so so happy to see you in the big screen like holy omg hd and everything (attack on titan) Fighting! You are one of the best actors in Japan~ I adore your acting and your smile, of course ;) your smile can literally melt ice!!

i hope too miura haruma can come to malaysia one day!!!!!!!!! So just go check him out (your on the page already) and prepair to be amazed. When I saw him at Gokusen 3, I felt that I love him.. When loving someone, never regret what you did, only regret what you neverdid. LOL..it.hand is so beautiful and clean and gorgeous...gorgeous for a guy...hhhaha...first japanese actor i fell in lurves with...hahaha..the thing is..he's only 19 years old..huhuhu...i wish i could be younger 3 years... :) he's such a wonderful actor even at such a young age. I wish him success in both his acting and singing career.. Definitely a bright future ahead in the acting world.

His career took off even further, appearing in the big screen version of Sky of Love and starring in the TBS drama Bloody Monday. I just realized you starred in Attack on Titan...sumimasen! But i was convince by myself so I did start searching you in google then I got interested in you. So far he's been a completely different character in everything I've watched him in and he's been really convincing every single time. Omg I watched you in Attack on titan this week and holy shit I WANNA SCREAM AND SQUEL AND SHIT BUT IF I DID THAT THOSE SEATING BESIDE ME, IN MY FRONT AND MY BACK will laugh or may say that I am weird but goodness oh goodness haruma omg like seeing you in such a WIDE BIG SCREEN MAKES ME WANTS TO TOUCH THE SCREEN GDI OMG LIKE SO HD AND BLU-RAY i am gonna cry tears of joy ♡ Thanks for making me smile and I am still currently slowly by slowly watching all your dramas and movies. I think I'm gonna die haha Hope you will visit Philippines like Take and always goodluck in your career and FIGHTING!!! And i'm really hope that he will success in everything he does. I didnt even know that I will get very addicted to you among all japanese actors around. I hope to be able to watch your future projects, I'm sure they'll be as awesome as the old ones! ), but I will grab them all once I have the chance.

Haruma Miura is slated to star opposite Shun Oguri in Takashi Miike's Crows Zero 2. NOW I just can't stop myself watching all your movies and dramas : D. Then second I saw you in "Shingeki no Kyojin: Attack on Titan" and in "Gokusen 3". Cannot wait to see him in Never Let Me Go, but I do think it's time for something romantic and funny again. from Koizora, Kimi ni todoke, Gokusen 3, You Taught Me All the Precious Things, Crow Zero 2 and Attack on Titan. Hope that I'll see you soon once i finished college and have a job haha :-) I just want to say that Haruma Miura and i have the same birthday, just the year is different.. I watched every drama and movie you are in and still watching some that I havent yet watched because seeing you makes my heart beating at a fast pace huhu especially your beautiful smile i cry(;_;)I love you so much that ugh I watched even some of the ints and shows you appeared but I cant understand japanese haha i will make sure to study and learn it so that when i come to Japan to see you, we can easily communicate with each other and laugh huhuhu omg you are such an amazing actor! Keep going, you have a hudge fandom standing behind you : D I just love u so much Harumaa...

Hopefully after crows zero 2 and gokusen he will come back with new drama or movie.. Miura Haruma is a really good actor and the characters he plays in film are acted out with passion. He was pretty good and I liked how he played the character.

Its just recently discovered him from watching 14 sai no haha, it was his eyes that stood out most for me. He almost made me cry in 14 sai no haha, so i think he is really amazing. XD ( ) I admit, I've only seen one of his works and that was Gokusen 3.

Leave a Reply

  1. Free strippers chat 19-Oct-2017 06:30

    Perhaps the most remarkable aspect of the Dateinadash community is our friendly, enthusiastic spirit.

  2. internet dating reports 06-Nov-2017 21:39

    It looks like Uma is somewhat enjoying this and this pleases Abigail immensely. When Uma is certain there's no camera in the office, she starts taking off her clothes.

  3. Free video bed sex chat rooms 03-Feb-2018 11:44

    Cut down the development time with drag-and-drop website builder.

  4. Adult dating that doesnt require ceredit card 25-Sep-2017 20:43

    Welcome icq chat room, Icq provide best chatting rooms through web livechat meet singles, and do chat with girls, also free online chat rooms for teens, icq provide mobile dating and mobile chat rooms, live chat room, icq is best chatting site from chatting sites give live chat rooms, and also free online chat rooms Icq provide entertainment of web chat rooms online free, local singles from every country and citys, also icq entertain web users through games about chatting games.

  5. theonomy and the dating of revelation 29-Jun-2017 21:44

    We live in era of advanced technologies innovations intended to make our life easier with the every next day to come.

  6. updating old kitchen appliances 29-Nov-2017 13:40

    Tinder then finds you potential matches near your location (you can narrow it down by age and distance, too) and if they take your fancy, you swipe right to ‘like’ them. If they’ve also ‘liked’ you – then bingo, it’s a match and you can start messaging. You need a Facebook profile to be able to use the app. Thanks to an update, we have Tinder Online which you can now use on any device – including your laptop or, dare we say it, work computer.